5 x lekker eten in Utrecht


Lekker eten, wie houd er nou niet van? Ik vind uit eten heerlijk en zou het absoluut geen straf vinden om iedere dag lekker ergens een hapje te gaan eten. Vandaag vertel ik jullie wat mijn 5 favoriete restaurantjes in Utrecht zijn!


Loetje


Als ik er alleen al aan denk loopt het water uit mijn mond. De lekkerste biefstuk, die eet je toch echt wel bij Loetje. Niet alleen voor het avondeten, maar ook voor een heerlijke lunch kan je hier goed terecht. Loetje is echt een vleestent en er staan helaas geen vegetarische gerechten op het menu. Loetje in Utrecht is te vinden op het Oudkerkhof 29!


Van der Valk


Bij Van der Valk kan je niet alleen heerlijk slapen, maar ook lekker eten! Ze hebben ontzettend veel keuze, van vlees tot vis, en zelfs vegetarische gerechten! Voor ieder wat wils dus, Als je een keertje samen uit eten wilt tot een wat chiquer restaurant, is Van der Valk zeker een aanrader!

Broadway


Hebben jullie al door dat ik van vlees houd? Bij Broadway kan je echt de lekkerste spareribs eten die er zijn! Ze hebben ook eventuele andere vleesgerechten en ook nog vis zoals bijvoorbeeld zalm! Broadway zit aan de oude gracht voor het filiaal van de HEMA. Hier kan je dus heerlijk aan het water zitten, of binnen waar je kan genieten van de warme sferen. v

Pannenkoekenrestaurant De Oude Muntkelder


Ik ben dol op pannenkoeken, altijd al geweest. Na vele restaurants geprobeerd te hebben is De Oude Muntkelder toch echt wel mijn favoriet! Er is ook nog keuze uit meerdere beslagen: ei-vrij, lactose vrij, glutenvrij en ook vegan! In een oude muntkelder aan de gracht, wat wil je nog meer?

Bagels & Beans


Een van mijn favoriete plekjes om te lunchen in Utrecht: Bagels & Beans. Ook hier weer genoeg keuze voor mensen die geen vlees eten. Op de Mariaplaats in Utrecht kan je heerlijk buiten zitten onder het genot van een bagel en ondertussen lekker turen naar iedereen die langs loopt. Zelfs voor mij als moeilijke eter hebben ze hier genoeg keuze voor mij! Plus, het is ook nog lekker betaalbaar. 



Dat was het weer voor vandaag, 5 van mijn favoriete plekjes om te eten! Laat zeker even een reactie achter als jullie nog aanraders hebben in Utrecht, ik ben dol op nieuwe plekken ontdekken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten